A mentési adathordozók forgatása a külső (offsite) helyszín és cége telephelye között
Az adathordozó táskák forgatása
A mentési adathordozókat tartalmazó táskák forgatása az Ön átadás / átvételi helyszíne és a távoli Biztonsági Helyszín között napi, heti, havi és éves opciókkal is történhet. Pontosan az Ön igényeihez igazítjuk az adathordozók átvételének, kiszállításának és forgatásának ütemezését.
Ki- és beszállítási időpontok megadása
A szolgáltatásba bevont adathordozó táskák forgatása során Ön minden egyes táska átvételekor vagy MediaVault-ba történő beküldésekor megadhatja azt a következő időpontot, amikor az illető táska be- vagy kiszállítását igényli. Amennyiben nem ad meg dátumot, vagy a megadott időpontot módosítani szeretné, ezt bármikor megteheti írásban vagy az online rendszerünkön keresztül.
Sürgősségi igények kezelése
Szükség esetén, az igénybevett szolgáltatási szintnek megfelelően – minimum 4 és maximum 24 óra alatt – is visszaszállítjuk az adathordozókat tartalmazó táskákat az Ön számítóközpontjához vagy Katasztrófa Elhárítási Helyszínére (Hot Site – az a helyszín, amelyen Ön egy katasztrófát követően, újratelepíti számítástechnikai rendszerét, szervereit, munkaállomásait, illetve visszatölti mentéseit).
Online menedzsment és leltár rendszer
Az adathordozó táskák szállításának és tárolásának folyamata Ön számára teljesen nyomon követhető a MediaVault honlapjáról nyíló online menedzsment és leltár rendszer, a TapeRotate segítségével.
A nyilvántartó rendszeren keresztül Ön például
- megtekintheti az adathordozó táskák leltárját státuszinformációkkal.
- megtekintheti és módosíthatja a táskák ütemezett, következő ki- és beszállítási időpontját.
- szöveges információt (például tartalomjegyzéket) rendelhet az egyes adathordozó táskákhoz.
Kapcsolódó anyagok:
Szolgáltatás bemutatása
Páncélterem
Szállítás
Gyakran ismételt kérdések