Állásajánlatok

Dinamikusan bővülő csapatunkba keresünk kedves, talpraesett munkatársat az alábbi munkakörbe: 

Üzletkötő / Kiemelt ügyfélmenedzser / Key account manager

Elvárt minimális végzettség:  Főiskola

Elvárt nyelvek ismerete:  angol

Elvárt munkatapasztalat:  2-5 év

Feladatok

  • Kapcsolatfelvétel és rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Új partnerek felkutatása, szolgáltatásunk bemutatása, céges prezentációk megtartása
  • Ajánlatok írása, szerződések feltételeinek kialakítása, szerződések megkötése az egész ország területén
  • Kedvezményekre, akciókra vonatkozó javaslat tétele a felső vezetés részére
  • Rendelés feldolgozás, értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció

Elvárások

  • Felsőfokú - elsősorban kereskedelmi / gazdasági vagy műszaki – végzettség (vagy szakmai tapasztalat, amennyiben kiemelkedő eredményeket tud felmutatni)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • B2B tapasztalat
  • Fényképes önéletrajz
  • Multinacionális vállalatnál szerzett munkatapasztalat előny
  • Önállóság, megbízhatóság, határozott fellépés
  • Ügyfél kapcsolattartásban vagy projekt menedzsmentben való gyakorlat
  • Értékesítés-orientált, aktív, dinamikus egyéniség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Üzleties megjelenés és viselkedés

Pozitív tulajdonságok

  • valamely szférában kiváló kapcsolatokkal rendelkeznek
  • biztos, stabil munkahelyet keresnek, rugalmas munkavégzéssel
  • hosszú távú elkötelezettséggel rendelkeznek
  • szeretnék a jövőben a saját csapatukat kiépíteni és gyorsan vezetővé válni

Amit kínálunk

  • a szolgáltatással kapcsolatos részletes oktatás
  • autó – telefon használat költségtérítése
  • fix havi bruttó alapbér + bónusz (mozgóbér) az egyéni teljesítmény arányában
  • egyéb juttatások, pl. étkezés

Munkaidő: 9-17:30

Munkába állás kezdete: azonnal

Amennyiben hirdetésünk felkeltette figyelmét, kérjük küldje el fényképes önéletrajzát fizetési igényének megjelölésével a job (@) mediavault.hu e-mail címre.


 

Adatfutár - Recepciós

Számítógépes mentések és megőrzendő dokumentumok átvétele és átadása multinacionális ügyfeleinknél. Elavult, bizalmas dokumentumok és adathordozók megsemmisítése. Irodai, recepciós adminisztratív feladatok.

Amit kínálunk:

• Változatos, sokoldalú munkakör, amely tartalmaz klasszikus irodai és mozgalmas, autós ügyfélkapcsolati feladatokat is, folyamatosan megújuló és kihívásokkal teli multinacionális környezetben.
• Bejelentett munkaviszony
• Kultúrált munkakörülmények
• Jó hangulatú, nyitott csapat
• Segítség a nyelvtanulásban
• Fejlődési és karrier lehetőség
• fix havi bruttóbér 150,000-160,000 Forint
• ebéd hozzájárulás

Feladatok:

• Az adatfutárt sofőr viszi cégünktől, légkondicionált autóval az ügyfeleinkhez, majd vissza. A futár feladata dokumentumokat és számítógépes adatokat tartalmazó dobozok illetve adathordozó táskák átadása, valamint átvétele, érintőképernyős kézi számítógép és beépített lézer szkenner használatával. A táskák kis méretűek és könnyűek, a dobozok átlagosan 5-6 kg. súlyúak.

• Az ügyfelek látogatását követően a cég recepcióján klasszikus irodai és adminisztratív feladatokat kell végrehajtani:
o Bejövő hívások fogadása, üzenetek rögzítése és továbbítása
o Bejövő ügyfél e-mailek megválaszolása, továbbítása
o Iktatás, számlák előkészítése a könyveléshez
o Árlisták frissítése excel használatával
o Üzleti levelek írása ügyfeleknek és szolgáltatóknak (word és outlook)
o Adminisztrációs és egyéb háttérfeladatok ellátása (borítékolás, csomagolás, címkézés)

• Alkalmanként részvétel elavult dokumentumok illetve adathordozók megsemmisítési projektjében.

Amit elvárunk:

• Precíz, kedves, igényes megjelenésű hölgyet keresünk, aki megfelelően képviseli cégünket az ügyfeleinknél (Mint egy stewardess :) )
• Mosolygós, udvarias alapbeállítottság
• Segítőkész fellépés, lényegre törő, meggyőző kommunikáció
• Ügyfélközpontú, türelmes, nyitott személyiség,
• Terhelhetőség, kitartás

Jelentkezés feltétele:

• Fényképes önéletrajz
• Minimum középfokú végzettség (érettségi) szükséges
• Társalgási szintű angol nyelvtudás, szóban és írásban
• Megbízható, erős számítógépes ismeretek, MS Office (Word, Excel)

Előnyt jelent:

• Ügyfélkapcsolati tapasztalat
• Tapasztalat könyvelővel történő együttműködésben,

Munkába állás:

A munkaadó szempontjából azonnali kezdés is lehetséges, de szívesen kivárjuk egy alkalmas jelölt felmondási idejét is.

Jelentkezés módja, határidő:

Emailben: Job ( @ ) mediavault.hu