Állásajánlatok

Dinamikusan bővülő csapatunkba keresünk kedves, talpraesett munkatársat az alábbi munkakörbe: 

Üzletkötő / Kiemelt ügyfélmenedzser / Key account manager

Elvárt minimális végzettség:  Főiskola

Elvárt nyelvek ismerete:  angol

Elvárt munkatapasztalat:  2-5 év

Feladatok

  • Kapcsolatfelvétel és rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Új partnerek felkutatása, szolgáltatásunk bemutatása, céges prezentációk megtartása
  • Ajánlatok írása, szerződések feltételeinek kialakítása, szerződések megkötése az egész ország területén
  • Kedvezményekre, akciókra vonatkozó javaslat tétele a felső vezetés részére
  • Rendelés feldolgozás, értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció

Elvárások

  • Felsőfokú - elsősorban kereskedelmi / gazdasági vagy műszaki – végzettség (vagy szakmai tapasztalat, amennyiben kiemelkedő eredményeket tud felmutatni)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • B2B tapasztalat
  • Fényképes önéletrajz
  • Multinacionális vállalatnál szerzett munkatapasztalat előny
  • Önállóság, megbízhatóság, határozott fellépés
  • Ügyfél kapcsolattartásban vagy projekt menedzsmentben való gyakorlat
  • Értékesítés-orientált, aktív, dinamikus egyéniség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Üzleties megjelenés és viselkedés

Pozitív tulajdonságok

  • valamely szférában kiváló kapcsolatokkal rendelkeznek
  • biztos, stabil munkahelyet keresnek, rugalmas munkavégzéssel
  • hosszú távú elkötelezettséggel rendelkeznek
  • szeretnék a jövőben a saját csapatukat kiépíteni és gyorsan vezetővé válni

Amit kínálunk

  • a szolgáltatással kapcsolatos részletes oktatás
  • autó – telefon használat költségtérítése
  • fix havi bruttó alapbér + bónusz (mozgóbér) az egyéni teljesítmény arányában
  • egyéb juttatások, pl. étkezés

Munkaidő: 9-17:30

Munkába állás kezdete: azonnal

Amennyiben hirdetésünk felkeltette figyelmét, kérjük küldje el fényképes önéletrajzát fizetési igényének megjelölésével a job (@) mediavault.hu e-mail címre.


 

Adatfutár - Adminisztratív ügyintéző

Számítógépes adathordozókat illetve dokumentumokat tartalmazó táskák átadása és átvétele az ügyfeleinknél. Irodai adminisztratív feladatok. Bizalmas hulladékok, pl. számítógépes adathordozók megsemmisítésének dokumentálása, felügyelete, adminisztrációja.

A munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület 1118, Ugron Gábor utca 75.

Amit kínálunk:

• Sokoldalú változatos munkakör
• Budai, zöld környezetben, kertkapcsolatos iroda
• Kultúrált munkakörülmények
• Jó hangulatú, barátságos csapat

Bérezés, juttatások:

Kezdetben 4 órás munkakör. Fix havi bruttó 100.000 Ft. a bér Ha egy-egy alkalommal több mint 4 órát kell dolgozni, a többlet órákat Nettó 1300Ft/óra díjazással fizetjük. Jó teljesítménytől és sikerektől függően a munkakör irodai adminisztratív feladatokkal 8 órásra bővíthető, a bér tovább emelkedhet.

Feladatok:

Számítógépes adathordozókat illetve dokumentumokat tartalmazó táskák átadása és átvétele az ügyfeleinknél. Az adatfutári munka során Önt sofőr viszi cégünktől az ügyfeleinkhez majd vissza.

Bizalmas hulladékok, pl. számítógépes adathordozók megsemmisítésének dokumentálása, felügyelete, adminisztrációja.

Amit elvárunk:

Precíz, kedves, mosolygós, igényes megjelenésű hölgyet keresünk, aki jól képviseli cégünk barátságos, nyitott, figyelmes kultúráját az ügyfeleinkkel történő találkozások során.

Jelentkezés feltétele:

Fényképes önéletrajz

Előnyt jelent:

Jogosítvány

Angol nyelv

Felsőfokú végzettség

Munkába állás:

A munkaadó szempontjából azonnali kezdés is lehetséges, de szívesen kivárjuk egy alkalmas jelölt felmondási idejét is.

Jelentkezés módja, határidő:

Emailben: Job ( @ ) mediavault.hu

Telefon: +361-246-8000