Állásajánlatok
Dinamikusan bővülő csapatunkba keresünk kedves, talpraesett munkatársat az alábbi munkakörbe:
Üzletkötő / Kiemelt ügyfélmenedzser / Key account manager
Elvárt minimális végzettség: Főiskola
Elvárt nyelvek ismerete: angol
Elvárt munkatapasztalat: 2-5 év
Feladatok
- Kapcsolatfelvétel és rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Új partnerek felkutatása, szolgáltatásunk bemutatása, céges prezentációk megtartása
- Ajánlatok írása, szerződések feltételeinek kialakítása, szerződések megkötése az egész ország területén
- Kedvezményekre, akciókra vonatkozó javaslat tétele a felső vezetés részére
- Rendelés feldolgozás, értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció
Elvárások
- Felsőfokú - elsősorban kereskedelmi / gazdasági vagy műszaki – végzettség (vagy szakmai tapasztalat, amennyiben kiemelkedő eredményeket tud felmutatni)
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- B2B tapasztalat
- Fényképes önéletrajz
- Multinacionális vállalatnál szerzett munkatapasztalat előny
- Önállóság, megbízhatóság, határozott fellépés
- Ügyfél kapcsolattartásban vagy projekt menedzsmentben való gyakorlat
- Értékesítés-orientált, aktív, dinamikus egyéniség
- B kategóriás jogosítvány
- Üzleties megjelenés és viselkedés
Pozitív tulajdonságok
- valamely szférában kiváló kapcsolatokkal rendelkeznek
- biztos, stabil munkahelyet keresnek, rugalmas munkavégzéssel
- hosszú távú elkötelezettséggel rendelkeznek
- szeretnék a jövőben a saját csapatukat kiépíteni és gyorsan vezetővé válni
Amit kínálunk
- a szolgáltatással kapcsolatos részletes oktatás
- autó – telefon használat költségtérítése
- fix havi bruttó alapbér + bónusz (mozgóbér) az egyéni teljesítmény arányában
- egyéb juttatások, pl. étkezés
Munkaidő: 9-17:30
Munkába állás kezdete: azonnal
Amennyiben hirdetésünk felkeltette figyelmét, kérjük küldje el fényképes önéletrajzát fizetési igényének megjelölésével a job (@) mediavault.hu e-mail címre.
Adatfutár - Adminisztratív ügyintéző Számítógépes adathordozókat illetve dokumentumokat tartalmazó táskák átadása és átvétele az ügyfeleinknél. Irodai adminisztratív feladatok. Bizalmas hulladékok, pl. számítógépes adathordozók megsemmisítésének dokumentálása, felügyelete, adminisztrációja. |
A munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület 1118, Ugron Gábor utca 75. Amit kínálunk: • Sokoldalú változatos munkakör Bérezés, juttatások: Kezdetben 4 órás munkakör. Fix havi bruttó 100.000 Ft. a bér Ha egy-egy alkalommal több mint 4 órát kell dolgozni, a többlet órákat Nettó 1300Ft/óra díjazással fizetjük. Jó teljesítménytől és sikerektől függően a munkakör irodai adminisztratív feladatokkal 8 órásra bővíthető, a bér tovább emelkedhet.Feladatok: Számítógépes adathordozókat illetve dokumentumokat tartalmazó táskák átadása és átvétele az ügyfeleinknél. Az adatfutári munka során Önt sofőr viszi cégünktől az ügyfeleinkhez majd vissza. Amit elvárunk: Precíz, kedves, mosolygós, igényes megjelenésű hölgyet keresünk, aki jól képviseli cégünk barátságos, nyitott, figyelmes kultúráját az ügyfeleinkkel történő találkozások során. Jelentkezés feltétele: Fényképes önéletrajz Előnyt jelent: Jogosítvány Munkába állás: A munkaadó szempontjából azonnali kezdés is lehetséges, de szívesen kivárjuk egy alkalmas jelölt felmondási idejét is. Jelentkezés módja, határidő: Emailben: Job ( @ ) mediavault.hu Telefon: +361-246-8000 |