Állásajánlatok
Üzletkötő / Kiemelt ügyfélmenedzser / Key account manager
Elvárt minimális végzettség: Főiskola
Elvárt nyelvek ismerete: angol
Elvárt munkatapasztalat: 2-5 év
Feladatok
- Kapcsolatfelvétel és rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Új partnerek felkutatása, szolgáltatásunk bemutatása, céges prezentációk megtartása
- Ajánlatok írása, szerződések feltételeinek kialakítása, szerződések megkötése az egész ország területén
- Kedvezményekre, akciókra vonatkozó javaslat tétele a felső vezetés részére
- Rendelés feldolgozás, értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció
Elvárások
- Felsőfokú – elsősorban kereskedelmi / gazdasági vagy műszaki – végzettség (vagy szakmai tapasztalat, amennyiben kiemelkedő eredményeket tud felmutatni)
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- B2B tapasztalat
- Fényképes önéletrajz
- Multinacionális vállalatnál szerzett munkatapasztalat előny
- Önállóság, megbízhatóság, határozott fellépés
- Ügyfél kapcsolattartásban vagy projekt menedzsmentben való gyakorlat
- Értékesítés-orientált, aktív, dinamikus egyéniség
- B kategóriás jogosítvány
- Üzleties megjelenés és viselkedés
Pozitív tulajdonságok
- valamely szférában kiváló kapcsolatokkal rendelkeznek
- biztos, stabil munkahelyet keresnek, rugalmas munkavégzéssel
- hosszú távú elkötelezettséggel rendelkeznek
- szeretnék a jövőben a saját csapatukat kiépíteni és gyorsan vezetővé válni
Amit kínálunk
- a szolgáltatással kapcsolatos részletes oktatás
- autó – telefon használat költségtérítése
- fix havi bruttó alapbér + bónusz (mozgóbér) az egyéni teljesítmény arányában
- egyéb juttatások, pl. étkezés
Munkaidő: 9-17:30
Munkába állás kezdete: azonnal
Amennyiben hirdetésünk felkeltette figyelmét, kérjük küldje el fényképes önéletrajzát fizetési igényének megjelölésével a job (@) mediavault.hu e-mail címre.
Adatfutár – Adminisztratív ügyintéző
Számítógépes adathordozókat tartalmazó táskák, illetve dokumentumokat tartalmazó dobozok átadása és átvétele az ügyfeleinknél. Bizalmas adatokat tartalmazó számítógépes adathordozók megsemmisítésének dokumentálása, felügyelete, adminisztrációja.
A munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület 1118, Ugron Gábor utca 75.
Amit kínálunk:
Sokoldalú, változatos, felelősségteljes munkakör. Ügyfeleink többsége nagy, multinacionális cég. Az adathordozókat tartalmazó táskák átadása és átvétele igényes irodaházakban, művelt, barátságos ügyfelekkel történik.
A táskák átvétele illetve az ügyfelektől behozott táskák leadása Budai, zöld környezetben lévő irodánál történik.
Kultúrált munkakörülmények
Jó hangulatú, barátságos csapat
Bérezés, juttatások:
Keresünk napi 4 órás, rugalmas munkakörre és 8 órás munkakörre is jelentkezőket. A 4 órás munkakörnél a rugalmasság azt jelenti, hogy a munkavégzés kezdete és vége az adott napon belül, kevés kivétellel változtatható. Így a munkavállaló más elfoglaltságával, például egy egyetemista munkavállaló óráival is, dinamikusan összehangolható. A 4 órás munkakörre Fix havi bruttó 150.000 Ft. a bér Ha egy-egy alkalommal több mint 4 órát kell dolgozni, a többlet órákat bruttó 2000Ft/óra díjazással fizetjük. Jó teljesítménytől és sikerektől függően a későbbiekben a munkakör irodai adminisztratív feladatokkal 8 órásra bővíthető, a bér tovább emelkedhet. A 8 órás munkakör irodai adminisztratív tevékenységeket is tartalmaz.
Feladatok:
Számítógépes adathordozókat tartalmazó táskák, illetve dokumentumokat tartalmazó dobozok átadása és átvétele az ügyfeleinknél. Az adatfutári munka során Önt sofőr viszi cégünktől az ügyfeleinkhez majd vissza.
Bizalmas adatokat tartalmazó számítógépes adathordozók megsemmisítésének dokumentálása, felügyelete, adminisztrációja.
Amit elvárunk:
Jogosítvány és vezetési gyakorlat
Precíz, kedves, mosolygós, igényes megjelenésű hölgyet keresünk, aki jól képviseli cégünk barátságos, nyitott, figyelmes kultúráját az ügyfeleinkkel történő találkozások során.
Egyetemisták órarendjével is jól összehangolható napi átlagosan 4 órás dinamikus munkavégzés.
Jelentkezés feltétele:
Fényképes önéletrajz
Előnyt jelent:
Angol nyelv
Felsőfokú végzettség
Munkába állás:
A munkaadó szempontjából azonnali kezdés is lehetséges, de szívesen kivárjuk egy alkalmas jelölt felmondási idejét is.
Jelentkezés módja, határidő:
Fényképes önéletrajzot kérünk a job@mediavault.hu email címre.
Telefon: +361-246-8000