RÓLUNK MONDTÁK

“…teljesíteni tudjuk az audit követelményeket…”
“2005 óta tartom a kapcsolatot a céggel és megbízható, pontos vállalkozásként ismertem meg őket. A MediaVault szolgáltatás segítségével teljesíteni tudjuk azt az audit követelményt, miszerint a mentéseinket az irodától minimum 5 km-re kell tárolnunk. A szolgáltatás által sokkal jobb körülmények és feltételek között tudhatom cégünk mentési szalagjait, mint korábban. A folyamat teljesen nyomon követhető online, a szállítási határidőket mindig pontosan betartják. Korrekt ügyfélkezelés, színvonalas és folyamatos kapcsolattartás, segítőkész dolgozók. Nem találtunk a piacon hasonló céget. Tulajdonképpen nincs olyan dolog, amellyel elégedetlen lennék. Eddigi kapcsolatunk alapján bátran ajánlom a szolgáltatást más cégeknek is.”
— Dombovári László / IT Manager

“…megfelel magas fokú biztonsági elvárásainknak is…”
“A MediaVault szolgáltatást az Aviva Életbiztosító Zrt. 2006-ban vezette be mentési médiumainak külső helyszínen való tárolására. A médiumok kezelése és a kapcsolódó technológia naprakész, az ügyfelek rendelkezésére bocsátott webes alkalmazás a legapróbb részletekig kidolgozott és kiválóan használható. A szolgáltatás bevezetése megfelel magas fokú biztonsági elvárásainknak is.”
— Tapasztó Szilviusz / Informatikai üzemeltetési igazgató

“…nagy kő esett le a szívemről…”
“A MediaVault szolgáltatást tavaly óta használjuk. Mindig nehézkes volt megszervezni a mentési kazetták irodán kívüli biztonságos tárolását, hiszen több egyidejű fontos szempontnak kellett megfelelni: biztonságos tárolás, biztonságos szállítás, bizalmasság/titkosság, pontos ütemezés. Különösen ez utóbbi jelent általában gondot, hiszen nehéz eldönteni: ki vigye el a kazettát? Ha IT kolléga, akkor neki a munkaideje megy rá. Futárra nem szívesen bízzuk a fontos és bizalmas vállalati adatokat. Ha mégis elvállalja valaki, akkor jön-e időben? Hogyan szerzem vissza a kazettát szükség esetén?
Mindezekre a gondjainkra kaptunk kiváló megoldást a MediaVault szolgáltatással, úgyhogy tényleg elmondhatom, hogy nagy kő esett le a szívemről. Mind a tárolás, mind a szállítás rendkívül biztonságos, a bizalmasságot a plombálási rendszer óvja, az ütemezés megbízható, a futár mindig pontosan jön, és a webes felületen keresztüli menedzselhetőség nagyfokú rugalmasságot biztosít a rendszernek. Úgyhogy a magam részéről jószívvel tudom ajánlani a szolgáltatást bármely cég számára.”
— Aklan Attila / Head of IT department

“… a kazetták mindössze 3 órán belül az irodánkban voltak, így azonnal a visszaállítási folyamat előkészítésére koncentrálhattunk…”
“A szolgáltatás igazi próbája, amikor az ütemezett ki- és beszállításoktól független, sürgősségi igényt nyújtunk be valamelyik eltárolt mentésünk kiszállítására. Eddig egyszer volt soron kívüli, ASAP kérésünk és a kazetták mindössze 3 órán belül az irodánkban voltak. Nem kellett saját erőforrásokat biztosítani a szalag visszaszállítására, csak elindítani a folyamatot így azonnal a visszaállítási folyamat előkészítésére koncentrálhattunk. Meggyőződésem, hogy nincs más módszer, ami garantálja az adatok ehhez hasonló hatékony és biztonságos rendelkezésre állását. A szolgáltatás legapróbb részletekig megtervezett profizmusa garantálja a folyamat egyszerűségét és gyorsaságát, így egy esetleges katasztrófa esetén nem kell 0-ról kezdenünk mindent. Nem utolsó sorban pedig megfelelünk a törvényi előírásoknak és a céges belső szabványoknak is.”
— Palkó László / Informatikai Vezető

Nagy kitüntetés számunkra, hogy Ügyfeleink között tisztelhetjük a Cemelog Közép-Európai Gyógyászati Logisztika Kft.-t.

Nagy kitüntetés számunkra, hogy Ügyfeleink között tisztelhetjük a Deloitte Üzletviteli és Vezetési Tanácsadó Zrt.-t.

Nagy kitüntetés számunkra, hogy Ügyfeleink között tisztelhetjük a Közlekedési Biztosító Egyesületet.

Nagy kitüntetés számunkra, hogy Ügyfeleink között tisztelhetjük a Le Cheque Déjeuner Kft.-t.

Nagy kitüntetés számunkra, hogy Ügyfeleink között tisztelhetjük a Magyar Fejlesztési Bankot.

Nagy kitüntetés számunkra, hogy Ügyfeleink között tisztelhetjük az Outokumpu Kereskedelmi Kft.-t.

“…lehetővé teszi számunkra a biztonságos, külső helyszínen történő mentés tárolást…”
“A MediaVault szolgáltatás lehetővé teszi számunkra a biztonságos, külső helyszínen történő mentés tárolást. Ez felügyeleti szerveink részéről ajánlás és elvárás is egyben!Szolgáltatásuk rugalmasan követi az igényeinket, ezzel biztosítva számunkra a legköltséghatékonyabb megoldást! Kiszolgálási rendszerük mindig pontos és figyelmes! Alkalmazott technológiai eljárásaik a kor követelményeinek megfelelőek!”
— Kálmán András / IT Vezető

“…valódi érték az, amit a pénzemért kapok…”“…lehetővé teszi számunkra a biztonságos, külső helyszínen történő mentés tárolást…”
“Sok olyan példát látni, amikor a mentéseket egyszerűen egy munkatárs viszi haza magával, és így biztosítja az adathordozók offsite elhelyezését. Amíg nem áll rendelkezésre professzionálisabb megoldás, addig sokan nem is gondolnak bele, hogy ezzel mekkora felelősséget vesznek a vállukra. Akaratlanul is megtörténhet, hogy szállítás közben az adathordozók mágneseződés áldozataivá válnak, esetleg erős hőingadozás vagy fizikai sérülés éri őket, a szándékos károkozás veszélyéről nem is beszélve. Amióta igénybe vettem a MediaVault szolgáltatást, azóta nyugodtan alszom, mert biztos vagyok benne, hogy a mentések jó helyen vannak és bármikor vissza tudom tölteni őket. A szolgáltatással abszolút elégedett vagyok, mert látom, hogy valódi érték az, amit a pénzemért kapok.”
— Somlai Gábor / IT Vezető

“…jó szívvel tudom őket ajánlani jövendő üzletfeleiknek…”
“A Servier Hungária Kft. 2005 vége óta veszi igénybe szerződött partnerként a MediaVault szolgáltatást.
A szolgáltatás egy olyan igényünkre adott professzionális válasz, mely már igen régóta fennállt, azaz a backup médiák off-site tárolása és logisztikája.
A Servier Hungária Kft. belső szabályzata előírja Disaster Recovery Plan készítését, melynek fontos részét alkotja a backup procedúra, illetve az esetleges helyreállítás – akár katasztrófa esetén is. Ilyenkor az egyébként biztonságos környezetben, de fizikailag a telephelyen tárolt médiák sérülhetnek, vagy akár egyáltalán nem hozzáférhetőek.
A Media Vault segítségével ezekre a nem várt helyzetekre készültünk fel. Szolgáltatónk kiválasztásánál fontos szempont volt a megbízhatóság, a diszkréció, a szolgáltatás biztonsága, követhetősége és rugalmassága nem várt helyzetek esetén. A partnerként töltött idő meggyőzött arról, hogy a cég ezeknek a kritériumoknak kiválóan megfelel és jó szívvel tudom őket ajánlani jövendő üzletfeleiknek.”
— Márton Viktor / IT Manager

A mentések offsite tárolására a feladat bizalmi mivoltából adódóan nagyon nehéz megtalálni a legmegfelelőbb megoldást. A PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló és Gazdasági Tanácsadó Kft.-t 2006 februárja óta tisztelhetjük Ügyfeleink között. Köszönjük a bizalmat!

Nagy kitüntetés számunkra, hogy Ügyfeleink között tisztelhetjük a Stora Enso Packaging céget.